LT| RU| EN
Prekių krepšelis:
tuščias
„Sony“ pinigų grąžinimo akcija!

2024-05-01 „Sony“ pinigų grąžinimo akcija!

Pinigų grąžinimas už „Sony“ (2024.05.01 - 2024.07.31)

 

Nuostatos ir sąlygos

 

1. Pinigų grąžinimo akciją už „Sony“ gaminius (toliau „Akcija“) organizuoja bendrovė „Sony Europe B.V.“, įsikūrusi adresu: The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey, KT13 0XW (toliau „Sony”). Prašome nesiųsti paraiškų formų šiuo adresu, kadangi jos nebus priimamos. Paraiškas pateikite 6 punkte nurodytoje interneto svetainėje.

2. Ši akcija yra skirta vartotojams ir ja gali pasinaudoti tik pirminis vartotojas, įsigijęs gaminį, įskaitant profesionalius fotografus ir profesionalius vaizdo operatorius. Šis pasiūlymas neapima įmonių, organizacijų ir įstaigų paraiškų bei perpardavėjų paraiškų. Šios akcijos paraiškas gali teikti tik 18 metų ar vyresni armenys.

3. Akcija taikoma tik įsigyjant naujus gaminius (t.y. netaikoma naudotiems, grąžintiems ar atnaujintiems gaminiams), kuriuos Lietuvoje tiekia ir platina „Sony“ bendrovė.

 4. Prašome atidžiai ir neskubant peržiūrėti šias sąlygas bei nuostatas tam, kad įsitikintumėte, jog jūs jas atitinkate, taip siekiant išvengti galimo nusivylimo. Paraiškų teikimo procesas

5. Jei įsigijote bet kurį išvardintų gaminių (toliau „Gaminiai”) iš įgaliotojo „Sony“ pardavėjo, esančio Lietuvoje, laikotarpiu nuo 2024 m. gegužės 1 d. iki 2024 m. liepos 31 d. (imtinai), tuomet įgyjate teisę reikalauti nurodytos grąžinamos pinigų sumos pagal šias jums taikomas nuostatas ir sąlygas.

 

Kaip pateikti paraišką

 

6. Nepriklausomai nuo to, kokio tipo gaminiui teikiama pinigų grąžinimo paraiška, prašome užpildyti paraišką internete, įvedus šį URL adresą: http://www.sony.lt/cashback/summer

7. Norint užpildyti paraišką, jums prireiks elektroniniu būdu pateikti gaminio serijos numerį, nuotrauką, kurioje matosi serijos numeris ant paties gaminio bei originalaus spausdintinio pirkinio čekio / sąskaitos kopiją, kurioje aiškiai matytųsi pardavėjo pavadinimas, gaminio pavadinimas bei pirkimo data. Jei pirkimo dokumente nurodoma užsakymo data, kuri skiriasi nuo pirkimo įrodymo išdavimo datos (sąskaitos faktūros data), tada pirkimo data bus nustatyta remiantis užsakymo datą. Atminkite, kad užsakymo patvirtinimai niekada nepakeičia galiojančių sąskaitų faktūrų. Užsakymo patvirtinimai internetu ir ranka rašyti kvitai nepriimami. Padirbtos, pakeistos ar suklastotos sąskaitos faktūros ar kvitai bus atmesti, o atitinkamos paraiškos bus traktuojamos kaip nesąžiningos. „Sony“ turi teisę prašyti papildomos informacijos ir (arba) patvirtinamųjų dokumentų, kad patikrintų paraiškų pagrįstumą.

8. Paraiškos gali būti teikiamos tik praėjus trisdešimt (30) dienų nuo atitinkamo gaminio(-ių) įsigijimo. Paraiškos, pateiktos nepraėjus nurodytam laikotarpiui, nebus priimamos. 9. Visos paraiškos, susijusios su Pinigų grąžinimo akcija, turi būti pateiktos ne vėliau kaip iki 2024 m. rugsėjis 30 d. vidurnakčio Centrinės Europos laiku (CET). 

Praėjus šiai datai, paraiškos nebebus priimamos. Bendrosios nuostatos, taikomos paraiškoms dėl pinigų grąžinimo

10. Pinigų grąžinimas taikomas tik atitinkamiems „Sony“ gaminiams, kuriuos „Sony“ bendrovė tiekia ir platina savo įgaliotiems platintojams Lietuvoje. Prieš pirkdami rekomenduojame pasitarti su savo pardavėju ir įsitikinti, kad jūsų pirkinys atitinka šias Nuostatas ir sąlygas. Išsamesnę informaciją apie „Sony“ įgaliotuosius platintojus taip pat galite rasti 6 punkte nurodytoje „Sony“ pinigų grąžinimo akcijos internetinėje svetainėje. „Sony“ neatsako už klaidinančią platintojo pateikiamą informaciją apie šią akciją, o galutinį sprendimą, ar platintojas yra įgaliotasis, priima „Sony“. Siekdama išvengti abejonių, „Sony“ priims „Amazon Marketplace“ paraiškas tik tuo atveju, jei perpardavėjas bus įtrauktas į vieną iš tinkamų šios kampanijos pardavėjų. Paraiška bus atmesta bet kuriam kitam trečiųjų šalių perpardavėjui „Amazon Marketplace“ platformoje.

11. Paraiška dėl pinigų grąžinimo negali būti teikiama dėl gaminio, kuris grąžinamas platintojui, kad šis grąžintų pinigus. Stebėdama, kaip grąžinami gaminiai, „Sony“ gali tikrinti platintojų serijinius numerius. Jei už grąžintą gaminį jau buvo sumokėti pinigai, „Sony"“ turi teisę iš jūsų susigrąžinti atitinkamą sumą.

12. Vienas vartotojas gali pateikti ne daugiau nei 2 (dvi) paraiškas vienam modeliui ir ne daugiau kaip 5 paraiškas iš viso (pavyzdžiui, jei vartotojas įsigyja reikalavimus atitinkantį fotoaparatą ir taip pat įsigyja reikalavimus atitinkantį rinkinį, į kurį įeina tas pats fotoaparato modelis, jis galės pateikti paraišką dėl abiejų šių pirkinių).

13. Nepilnai užpildytos paraiškos atveju, dalyvis bus informuojamas el. paštu ir jam/jai bus suteikiamas 14 (keturiolika) kalendorinių dienų terminas išspręsti bet kokius nesklandumus ir atsiųsti teisingus bei galiojančius dokumentus, atitinkančius nurodytus reikalavimus.

14. Jei visi kriterijai atitinka, pinigų grąžinimas įvykdomas per 28 dienų; tais atvejais, kai negalėsime to atlikti per šį laikotarpį, padarysime tai kaip galima greičiau po jo termino pabaigos.

15. Pinigai bus grąžinami tiesioginiu banko pavedimu, jei buvo pateikti teisingi banko duomenys, o kvitas yra galiojantis ir įskaitomas. Pareiškėjams pinigai bus išmokėti eurais. Jei pateikiate banko sąskaitos duomenis ne pirkimo šalyje, turėtumėte patikrinti, ar jūsų bankas priima mokėjimus šiomis valiutomis, ir sutinkate, kad gauta suma gali skirtis priklausomai nuo vietos valiutos ir valiutos kurso mokėjimo dieną. „Sony“ neprisiima jokios atsakomybės tuo atveju, jei jūsų bankas nepriima mokėjimo šia valiuta arba už bet kokius susijusius banko mokesčius, kurie gali būti

 

Akcijoje dalyvaujančios prekės



 

Susijusios naujienos

Visos naujienos
 
 
 
 
Produkcija

Naudinga informacija

Naujienlaiškis

Užsiprenumeruoktie mūsų naujienlaiškį ir sužinokite pirmieji apie naujausias akcijas, produktus, bei išpardavimus

Susisiekite su mumis

Vilniuje: 8 5 2394130
Kaune: 8 37 711296
Servisas: 8 5 2394118
[email protected]

Taip pat mus rasite